Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Kata.ai, פלטפורמת צ'אטבוט מבוססת ה-GenAI המובילה באינדונזיה, הכריזו על שותפות אסטרטגית אשר מטרתה לשפר את פתרונות הבינה המלאכותית השיחתית ברחבי המזרח התיכון ודרום מזרח אסיה.
שדרוג אינטראקציות עם לקוחות המבוססות על בינה מלאכותית
שיתוף הפעולה כולל שילוב בין טכנולוגיית זיהוי הדיבור פורצת הדרך של Kanari AI לבין פתרונות הצ'אטבוט המתוחכמים של Kata.ai, תוך יצירת חוויה חלקה של בינה מלאכותית שחתית רב-לשונית. ככל שהדרישה לחוויות מבוססות בינה מלאכותית הולכת וגוברת, שותפת זו מעניקה לעסקים כלים רבי עוצמה לתקשורת אפקטיבית יותר עם לקוחות באמצעות ערוצי קול וטקסט כאחד.
היתרונות העיקריים:
*זיהוי דיבור מתקדם Kanari AI, הידועה בפתרונות זיהוי הדיבור הדיאלקטיים העדכניים שלה בשפה הערבית, הרחיבה את מגוון השפות שלה, הכולל כעת גם את השפות אורדו, הינדי, אנגלית, ויכלול בקרוב גם את השפה האינדונזית, ומבטיחה זיהוי דיבר מדויק ביותר במגוון הקשרים תרבותיים.
*אינטגרציית צ'אטבוט חלקה: הפלטפורמה של Kata.ai מציעה ממשק ידידותי למשתמש המאפשר אינטראקציה קלה עם צ'אטבוטים המופעלים באמצעות GenAI, תוך חיזוק המעורבות ושביעות הרצון של המשתמשים במגוון פלטפורמות של שליחת הודעות, ביניהן WhatsApp, Instagram DM ו-Facebook Messenger.
*תקשורת משופרת עם הלקוחות: Kanari AI ו-Kata.ai משלבות בין זיהוי דיבור מתקדם וממשקי צ'אטבוט אינטואיטיביים במטרה להעניק למשתמשים חוויית לקוח עילאית. שילוב זה מאפשר לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם באופן אפקטיבי יותר ויוצר אינטראקציות מותאמות אישית ודינמיות, באמצעות טקסט וקול כאחד.
“השותפות עם Kata.ai היא בעלת חשיבות אסטרטגית עבור Kanari AI”, אמר ריין קרמייקל, המנכ”ל והמייסד השותף של Kanari AI. “שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו במזרח התיכון שירות טוב יותר באמצעות אפשרויות התקשרות רבות יותר. אנו רואים ביקוש הולך וגובר מצד הלקוחות שלנו לפתרונות רב-מודליים של בינה מלאכותית שיחתית. פלטפורמת הצ'אטבוט של Kata.ai מהווה תוספת מושלמת למוצרי טכנולוגיית הדיבור שלנו”.